سنگ مرمریت لاشتر

سنگ مرمریت لاشتر

سنگ لاشتر چیست؟

سنگ مرمریت لاشتر یکی از معروف ترین سنگ های موجود در ایران میباشد. این سنگ مشابه سنگ Pietra Grey میباشد که یکی از پرفروش ترین سنگ های طبیعی در جهان است. جنس آن مرمریت است که بواسطه وجود رگه های سفید زیبا و شیک درون سنگ میتوان آنرا در فضاهای داخلی نظیر دیوار و کف سالن استفاده کرد. همچنین سنگ لاشتر یکی از بهترین و باکیفیت ترین سنگ ها برای استفاده در پلکان است.

انواع فرآوری های آن

انواع فرآوری های موجود در صنعت سنگ را میتوان بر روی سنگ لاشتر پیاده سازی کرد که هر کدام زیبایی و ویژگی خاص خود را به سنگ میدهد . از انواع فرآوری های استفاده شده روی سنگ مرمریت لاشتر میتوان به سابیده، بوش همر، بوش همر چرمی، هوند، تیشه، تامبل یا به صورت کوبیک ( که برای سنگ فرش و محوطه سازی از آن استفاده میشود) اشاره کرد.

ویژگی ها

جذب آب کم و عدم فرسایش و آسیب دیدگی از شرایط و ویژگی تمام سنگ ها میباشد اما در میان سنگ های موجود، سنگ مرمریت لاشتر بهترین عملکرد را نسبت به سنگ های دیگر دارد.

کاربرد ها

از این سنگ میتوان برای دیوار های ساختمان، کف ساختمان، راه پله، سرویس بهداشتی و حمام استفاده کرد. سنگ لاشتر را همراه فرآوری بوش همر چرمی یا تیشه ایی میتوان برای محیط هایی مثل اطراف استخر نیز استفاده کرد. بیشترین استفاده از آن در پلکان میباشد.

از کجا سنگ لاشتر تهیه کنم؟

این سنگ در مجموعه GreyStone به صورت طولی و اسلب به فروش میرسد. برای هماهنگی لازم جهت بازدید از مجموعه و یا ثبت سفارش میتوانید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید:

ایمیل : contact@greystonesale.ir

اینستاگرام : @greyston_sale

تلفن : 09126998809 حاجی برات

کاتالوگ

نظرات بسته شده است.