بوک مچ و فورمچ

بوکمچ و فورمچ

بوکمچ و فورمچ چیست؟

یکی از مهمترین عوامل زیبایی یک طراحی داخلی میتوان به استفاده از متریال خاص و منحصر به فرد اشاره کرد. هنگام ورود به بعضی ساختمان ها ممکن است سنگ های استفاده شده روی دیوار یا کف توجه شما را با زیبایی و نظمی که کنار هم قرار گرفته اند جلب کند. این را میتوان به عنوان یکی از جذاب ترین ویژگی های سنگ شناخت.

نحوه قرار گرفتن سنگ های اسلب میتواند متفاوت باشد. اگر دو تخته سنگ با طرح های قرینه را کنار هم قرار دهیم به طوری که طرح و شکل اسلب ها قرینه هم باشند، آن را بوکمچ می نامیم و اگر به صورت چهارتایی باشند به آن فورمچ می گوییم.

 در برخی طرح ها نیز ممکن است اسلب ها را به صورت زنجیر وار کنار هم قرار گیرند. که این کار مستلزم دیوار یا کف عریض است که بتوان آن طرح را پیاده سازی کرد.

این قرینگی طرح های اسلب باعث افزایش زیبایی دوچندان سنگ میشود که میتوان از آن برای فضاهایی که معمولا در مسیر تردد میباشد ( مانند لابی) یا در اتاق نشیمن، آسانسور، ورودی اصلی استفاده کرد. این ویژگی قرینگی فقط مختص به یک نوع یا جنس خاصی از سنگ نمیباشد و میتوان آن را در تمامی سنگ ها یافت. 

کاربرد سنگ های بوکمچ و فورمچ در مراکز تجاری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا زیبایی چنین آثاری در همچین فضایی موجب ماندگاری آنجا در ذهن مراجعه کننده میشود.

نمونه سنگ بوکمچ   

از کجا میتونم از این نوع سنگ ها تهیه کنم؟

سنگ هایی که به صورت بوکمچ و فورمچ وجود دارند در مجموعه GreyStone به صورت اسلب به فروش میرسد. برای هماهنگی لازم جهت بازدید از مجموعه و یا ثبت سفارش میتوانید از راه های زیر با ما ارتباط بگیرید:

ایمیل : contact@greystonesale.ir

اینستاگرام : @greyston_sale

تلفن : 09126998809 حاجی برات

کاتالوگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *